Darius Alarme, atelier de nota 10 în București

Săptămâna trecută am avut niște probleme cu mașina și cea mai la îndemână soluție a fost să-mi pun alarmă. Nu, nu mi-a spart nimeni mașina, dar după ce-am cântărit soluțiile la problema mea, alarma a fost câștigătoare. M-am apucat eu și-am întrebat în stânga și-n dreapta, și în final un prieten mi i-a recomandat pe cei de la Darius Alarme. Da, site-ul nu este punctul lor forte, dar după ce-ți trece durerea de ochi și după ce dai un telefon și-ajungi la atelier, părerea se schimbă total.

Atelierul e undeva pe Câmpia Libertății, aproape de intersecția cu Baba Novac (aveți harta aici), iar oamenii sunt de nota 10. Pe lângă alarmă (la care-am primit și-un discount de 50 de lei), mi-au mai schimbat un bec, mi-au reparat ștergătorul spate (care dezvoltase o personalitate proprie, adică odată ce-l porneam, mergea cât și cum voia el), plus mi-au umblat și la casetofon, ca să meargă cum voiam eu. Deci nu se ocupă doar cu alarme oamenii, ci așa cum mi-a zis Darius, tot ce înseamnă pe 12V la mașină.

Și pentru toate astea, eu am plătit doar alarma și prețul becului pe care mi l-au schimbat, deși toate operațiunile au durat undeva la vreo 2 ore. Într-adevăr, nu-i ca și cum mi-au făcut cine știe ce la mașină în plus, dar totuși, vorba prietenului care mi i-a recomandat, chestiile astea mici te ung pe suflet, iar când vezi că te tratează cum trebuie tratat un client, pleci cu zâmbetul pe buze de-acolo. Iar până acum, se pare că au făcut și treabă bună: alarma merge minunat (plus că mi-au legat firele pe-acolo și pot să deschid și portbagajul din telecomandă), casetofonul la fel, iar ștergătorul s-a domesticit și el.

Asta ca să nu mai zic că, în alea două ore cât am stat acolo, Darius mi-a răspuns la toate întrebările mele idioate, și am fost foarte aproape să-mi pun folie și să-mi trag și niște boxe. Dar bine că m-am abținut, nu de alta, dar am de reparat chestii la motor, așa că stau cuminte deocamdată :D

Și pentru cei care o să sară de cur în sus că e post plătit, ei bine nu e. E pur și simplu impresia pe care mi-au lăsat-o oamenii ăștia. Da, e posibil că data viitoare, eu sau altcineva să-i prindă mai aglomerați, cu mai puțin chef de muncă și impresia să nu fie aceeași. Dar ținând cont de cum s-au purtat cu mine și ce treabă a ieșit, eu îi recomand cu cea mai mare căldură, mai ales că în București nu prea e bine de mers la primul atelier pe care-l găsești pe net, că s-ar putea să ai niște surprize.

Pe măsură ce o să mai apelez la Darius o să zic aici ce și cum a fost deși, sincer să fiu, aș prefera să fie cât mai rare update-urile :D

Update 1: iunie 2010. La câteva luni după ce am făcut reparațiile pe care le-a zis mai sus, a apărut o mică problemă. Și când zic mică, înseamnă că nu mai puteam deschide mașina. După ce-am “spart” mașina, am mers cu ea înapoi la Darius. Problema era de la alarmă (nu mai țin minte exact ce, parcă erau niște fire cu o personalitate proprie). În fine, ideea e că problema s-a rezolvat, fără nici un ban cheltuit, și acum mașina are doi ani de când nu mai are absolut nici o problemă.

Update 2: noiembrie 2012. A venit momentul minunat în care a trebuit să iau baterie nouă (la altă mașină, nu cea cu alarmă), așa că l-am sunat pe Darius. Bateria veche era vai de mama ei (am stat o ora să iau curent, de la două mașini diferite, n-a pornit nici moartă), dar am descoperit și o problemă la alternator. Din fericire n-a fost nevoie de schimbat (deja mă treceau căldurile când alăturam cuvintele “alternator” și “bani”), doar de schimbat releul. Două zile mai târziu și nu foarte mulți bani cheltuiți, mașina pornește, cum zice lumea pe la bloc, “la sfert de cheie”. A durat un pic mai mult pentru că, din ce-am înțeles, omul care se ocupă cu mecanica lucrează un fel de part-time (era nevoie de el să dea jos alternatorul, că trebuiau demontate alte piese înainte, iar băieții lui Darius preferă să nu-și dea cu părerea la ce ține de mecanică, ceea ce mi se pare foarte ok).

Similar Posts

23 Comments

  1. Buna Vlad.
    Nu m-am putut abtine sa nu las un comentariu. bAm fost si eu la acest Darius, printr-o recomandare, pt a-mi umple instalatia de AC cu freon (banuiam ca asta ar fi pb, dezaburirea nemaiavand performantele de alta data). La plecare am sesizat un huruit dubios si o trepidatie ce apareau numai la cuplarea compresorului. M-am intors la Darius, i-am aratat, a fost de acord cu mine, doar ca mi-a dat verdictul “se apropie de sfarsit viata compresorului, asa e la OPel, cedeaza repede”. Nu m-a convins, dar mai mult ce puteam sa fac? AM plecat cu inima stransa, ca in loc sa plec cu freon in compresor, plec cu un huruit si o trepidatie in plus. Ce va povestesc eu se intampla la mijlocul lui dec 2009. Am asteptat sa treaca sarbatorile si gerul pt a investiga pb compresorului meu, si uite asa am ajuns acum cateva zile sa il pornesc si sa observ cu stupoare ca acum nu mai cupla deloc. Am fost la mecanicul meu si mi-a zis ca nu mai cupleaza datorita lipsei de freon, si ca este f posibil ca si huruitul pe care l-am auzit dupa incarcare sa fi fost din pricina incarcarii defectuase cu freon sau lipsa uleiul, care a fost scos sau necompletat corespunzator. De ce am pierdut freonul??? Cand am fost la el mergea aerul, facea rece, doar ca isi pierduse din performante (are 7 ani masina), dar acum in nici 3 luni sa pierd TOT freonul?? Curios, dubios, scandalos… Acum m-am programat la reprezentanta sa imi verifice si sa imi umple instalatia…. SI apropo de pret…la Darius m-a costat 200 de lei, la Radacini costa 220. Va las sa decideti singur in ce masura acest Darius este un om la care merita sa apelati cand vine vb de masina voastra. Eu cu siguranta mi-am invatat lectia. O zi buna si daca va intereseaza subiectul o sa va spun cum s-a rezolvat problema.

    Andreea

  2. Buna Andreea…ma bucur ca ai scris, sa fie mai multe opinii. Imi pare rau ca ai avut parte de experiente neplacute la Darius. Acum lumea o sa citeasca si parerea mea si-a ta, si o sa decida daca vor sau nu sa apeleze la Darius.

  3. CURIOS,DUBIOS SCANDALOS …Eu sunt cel care va poate raspunde la toate problemele care se ivesc in exploatarea autovehiculului …cu o singura conditie sa ma suna-ti si sa-mi aduce-ti la cunostiinta despre ele….
    De ce nu am fost sunat cind nu mai mergea instalatia?De ce se folosesc termeni de genul “scandalos” cind de facto compresoarele de Opel cedeaza in timp…
    Am fost vizitat cu aceasta problema si am refuzat o noua constatare sau o noua incarcare pentru a solutiona problema?
    De ce am primit 150 lei si in mesaj se sustine ca suma a fost 200 lei?
    Avind dreptul la replica ,mi se pare nedreapta si lipsita de sens atitudinea de a denigra pe la spate fara a comunica cu furnizorul de servicii. Motivati-va demersurile !

    1. Puteai sa zici ca “te cunosti scandalos” cu Opelurile de prin 1999 cand ne-am cunoscut in targ la Vitan eu venind chitit sa mi cumpar o alarma noua pentru ca cea veche “s-a ars” (dupa cum credeam) si in loc sa ma arzi cum ar fi facut majoritatea antreprenorilor de tranzitie si sa mi vinzi una noua tu mi-ai facut o verificare si mi-ai schimbat o siguranta de 5 lei (pe vremea aia erau 50.000 de lei vechi). Un astfel de om e Darius Barbulescu.

      Pacat ca am ajuns in lumea asta 2022, a hate-ului online gratuit pe principiul lasa ca-l aranjez eu pe asta… Nu mai conteaza deci ca atunci cand l-am cunoscut Darius conducea un Opel si de atunci l-am vazut mai mereu cu cel putin unul in garaj in atelier, asa ca atunci cand zice ceva despre o piesa de Opel eu doar tind sa cred ca stie ce spune!

  4. Va salut,
    O firma foarte serioasa si oameni saritori la problemele noastre ,pe scurt.
    Am alarma instalata la aceata firma pe un Opel astra H ,am fost informat ce ar fi foarte bun pentru acest tip de masina.
    Dupa doi ani nici o problema .
    In legatura cu aerul conditionat ,domnul Barbulescu m-a rezolvat si cu aceasta problema ,in timp optim la BMW ul 320d.
    Funtioneaza foarte bine.
    Recomand tuturor posesorilor de autoturisme sa foloseasca cu incredere serviciile acestei firme ” Darius alarme ”
    Sa o tineti tot asa.
    Va multumesc.
    Cu respect ,
    Ninel

  5. Am apelat si eu cu o lucrare saptamana trecuta la ”Darius-alarme”.Am asteptat putin si imediat ce a fost posibil s-au apucat 2 baieti de lucru.
    Parea ceva relativ simplu, asa ca nici pretul stabilit nu a fost prea mare.
    Dar, au aparut niste probleme ,cu toate ca s-a lucrat bine,serios si fara pauze (nu am vazut pe nimeni acolo sa fumeze sau sa stea de vorba). Adica ,aici se lucreaza serios si cred ca profesional foarte bine.
    Exista un respect fata de client si tehnicienii sant seriosi si calmi.
    Si cum spuneam, au aparut niste probleme care au fost tratate cu calm si seriozitate,dar nu a fost usor. Si timpul a trecut si in loc de circa 2 ore s-a lucrat 6 ore. si nu numai ca nu mi-a fost marit pretul stabilit la inceput,dar nici nu a acceptat un leu in plus!!!
    Asa o atitudine,cred ca nu e exagerat daca spun, -exemplara- rar am intalnit in ultimul timp.
    Voi merge la acest service auto cu placere ori de cate ori voi avea nevoie, si desigur daca lucrarea va fi de competenta lor.

  6. Foarte multumit de promptitudinea cu care am fost servit in diverse situatii (montaj alarma, folie, statie radio, DVD 1 DIN).
    Il recomand ca fiind service-ul ce merge pe principiul: clientul trebuie sa plece multumit indiferent de efortul depus de tehnicieni.

    Stima pentru intreg colectivul

  7. Il cunosc pe Darius de cand avem 14-15 ani.Pe timpul acela fratele facea tot cea ce tinea de electrica numai la el.Acum de mai bine de 4 ani,orice am de facut(in materie de electrica) apelez cu incredere la serviciile lui!Si Darius si tatal lui sunt doua persoane de exceptie,foarte amabili,iar preturile sunt mai mult decat ok.Din cauza faptului ca are foarte multi clienti ar fi ideal sa dati un telefon inainte.

  8. Un nou punct de lucru am deschis in Bulevardul Aerogarii Nr.9-11(langa Cocosatul)Ptr relatii TEL:0728 957 180

  9. Am avut de-a lungul timpului mai multe multe masini in folosinta si la toate au fost montate alarme si casetofoane, de catre Darius. Voi reveni cu placere si incredere la aceasta firma ori de cate ori voi avea o masina noua.

  10. @Darius Barbulescu

    Fara suparare! Nu am nimic cu tine, nici cu site-ul tau, nici cu afacerea ta. Insa clar este ca nici dumneata nu ai prea multe in comun cu limba romana. Recomandarea mea este urmatoarea:
    In calitate de patron, trebuie sa stii sa vorbesti.
    In calitate de patron, trebuie sa ai dreptul la replica.
    Dar una peste alta… nunta si inmormantare fara balamuc nu prea merge.
    Mult succes tuturor!

  11. Salut,
    Tipul este EXTREM de serios.
    Am montat la el un TV cumparat de pe net, care a avut probleme dupa un an , am fost la el ca sa inteleg care este problema , si pana cand mi-a fost reperat cel defect, mi-a pus unul de ca el ….. ca sa nu raman fara tv. Si asta fara nici un ban in plus.
    Si asta este doar un exemplu !.
    Nu stiu daca baietii lui se pricep la mecanica , insa la tot ce este pe 12V sunt artisti.
    Il recomand cu caldura ! … Si Placere !

  12. Am montat un radio si o alarma aici,in urma cu 2 ani.
    Am fost foarte multumit atunci, servire rapida,competenta si preturi bune.
    Dar ce m-a frapat atunci a fost atentia si grija pentru client. Si nu m-am inselat !
    Spun asta, pentru ca am trecut azi pe acolo, asadar dupa 2 ani. Am fost primit si servit
    cu aceasi promtitudine si chiar prietenie, foarte rar intalnita in ziua de azi.
    Pe scurt : foarte multumit !

  13. Eu am mers la Darius pentru orice am avut nevoie la masina (reparatie aer conditionat, reglaj subwoofer, folii auto, pornit o masina), intotdeauna au fost super ok, profesionisti si amabili. Cu aerul conditionat stricat m-am chinuit 2 veri pe la diversi ‘meseriasi’ si nu si-au dat seama ce are. La Darius am rezolvat intr-o zi.
    Plus ca daca nu tinea ceva de ei, m-au indrumat unde trebuie. Impecabil! Nu m-as duce niciunde altundeva.

  14. Intr-adevar, la prima vedere iti lasa o impresie foarte buna, dar dupa ce te duci de mai multe ori si incerci sa-ti repari problemele create de ei se schimba situatia.
    Eu am ajuns la ei cu un opel care nu mai pornea. Stau la cateva strazi distanta de service si l-am rugat sa ma ajute (contra cost, evident) si la rugamintile mele am mers cu un mecanic la masina sa incerce sa o porneasca pentru a o aduce in service. Trecem peste faptul ca mecanicul nu avea nicio treaba si si-a dat seama ca nu are nici sculele cu el, dar chiar nu stia cum sa faca sa plece mai repede de-acolo (de apreciat totusi incercarea de a ma ajuta) si ajungem la momentul in care am dus masina in service (sotia la volan si un cal putere – sa nu zic bou – impingand la masina). Dupa cateva piese schimbate, cred ca in prima faza au fost bujiile, iar a doua oara pompa de benzina (posibil si altele, nu-mi mai aduc exact aminte), masina a inceput sa porneasca: mai din a doua incercare, mai cu rugaminti, mai cu amenintari cu REMAT-ul, dar pornea. Problema este ca se oprea cand iti era lumea mai draga si credeti-ma ca nu este deloc placut sa-ti moara motorul in mijlocul intersectiei la ora de varf… Anyway, revenim (va aduceti aminte domnul Darius de cate ori am revenit la dumneavoastra cu problema aceasta sau o sa spuneti ca mai sus ca nu ati fost anuntat? Daca tot am deschis paranteza va anunt ca problema era un amarat de senzor, depistat instant intr-un service mult, mult mai mic decat al dumneavoastra). Acum asta e, nu au reusit sa depisteze senzorul asta nenorocit, nu-i asa grav, dar ce este cu adevarat grav este urmatorul lucru: dupa inlocuirea pompei de benzina am remarcat faptul ca indicatorul de pe bord, dupa ce fac plinul, imi arata ca am doar juma’ de rezervor (adica mergi juma’ de rezervor cu acul fara sa se miste, iar cea de-a doua jumatate indicatorul functioneaza perfect). Nu este foarte deranjant, mai ales ca eu de fiecare data cand bag benzina fac plinul, deci nu exista riscul sa raman fara, dar am vrut totusi sa mi se repare problema. Asa ca am inceput sa urmaresc cand se aliniaza planetele sa pot merge cu masina in service pentru rezolvarea problemelor: planeta 1 sa se alinieze si sa porneasca masina, planeta doi sa se alinieze si sa am rezervorul cu cat mai putina benzina in el pentru a putea umbla la litrometru (cred ca asa se numeste dracia), iar planeta 3 sa se alinieze cu programul si disponibilitatea service-ului (si a mea). Dupa cateva incercari nereusite de rezolvare a problemei ajungem la concluzia ca nu exista alta posibilitate decat sa cumpar alt litrometru. Fac comanda, stabilim ca o sa fiu sunat cand vine piesa ca sa vin sa mi-o monteze. Dupa cateva zile bune de asteptat ajung din nou la Darius si aflu ca a uitat complet de comanda mea. Apoi nu stiu cum sa descriu asta in cuvinte, dar dupa o astfel de isprava n-am mai avut ce sa caut in acel service (de apreciat totusi sinceritatea; omul nu incearca sa te duca cu zaharelul, iti spune verde-n fata tot ce are de spus).
    Ok, hai sa zicem ca am avut eu ghinion si in plus asta a fost o problema mecanica, nu una de “12V” cum a fost numita mai sus. Intamplarea face ca tot facand atatea drumuri la service-ul in cauza am cumparat si un casetofon de la ei. Darius imi zice ca are doar doua tipuri de iluminat la casetofoane: rosu sau portocaliu. Instantaneu si eu si sotia zicem rosu. Darius imi spune ca bordul masinii are iluminatul portocaliu si ca ar arata mai bine cu portocaliu. Luam de bun sfatul (si bine am facut, deci hai sa mai dam si bile albe catre domnul Darius) si hotaram sa luam un casetofon cu iluminatul portocaliu. Sunt sunat sa vin sa-mi iau masina ca a fost montat casetofonul si ma duc bucuros sa vad cum arata. Apai, no… arata ca dracu’ rosul ala, ca nu-i portocaliu. Il chem pe domnul Darius, ii arat problema, omul recunoaste ca a gresit, acum hai sa schimbam casetofonul. Era grabit, nici nu avea oameni disponibili asa ca-mi spune cum putem rezolva problema repede si bine: ma trimite la cel de la care cumpara el casetofoanele si il anunta ca trebuie sa mi-l schimbe. Nu-i departe, la doi pasi (zona Diham pentru cunoscatori). Ma urc in masina si plec sa mi se schimbe casetofonul. Pe drum zic sa ma bucur si eu de muzica si imediat imi dau seama ca volumul are o problema, si anume: ori asculti foarte incet (volumul undeva la 1) ori de la tare in sus (adica dupa 6-7 incolo). Deci intre 1 si 6-7 invarteai degeaba de volum ca nu cresteau decibelii. Ajung la Diham, dau peste un tip extrem de amabil care imi schimba imediat casetofonul si-si cere scuze ca a durat un pic mai mult dar imi arata ca a trebuit sa inlocuiasca firele legate direct (si prost) si sa puna o mufa speciala. Pe langa faptul ca am inteles ca el defapt isi cerea scuze pentru duda facuta de cei de la Darius, dar surpriza a fost si mai mare cand am observat ca nu mai exista nicio problema cu volumul si merge totul super bine. Pai ce facem domnul Darius, si aici, pe domeniul dumneavoastra o dam in bara? Acum intelegeti de ce nu am mai venit in service-ul dumneavoastra si de ce am scris “review-ul” asta? Pentru ca dumneavoastra poate va dati silinta sa aveti un standard calitativ ridicat, dar ar fi bine sa faceti lucrul asta cu TOTI clientii si atunci cand o dati in bara sa remediati problema.

    In concluzie: probabil ca as fi trecut peste toate, dar sa uiti sa comandazi o piesa noua in locul celei pe care ai stricat-o (pe banii mei, sa lamurim si lucrul asta, sa nu existe discutii), iar asta dupa nu stiu cate drumuri facute la service, pentru mine a fost cea mai urata experienta avuta in vreun service pana acum. Iar lipsa acelei mufe la casetofon a fost pur si simplu bomboana de pe coliva.

  15. Nu recomand. mi a pus niste senzori de parcare. habar n au ce fac. Daca vrei sa ti strici partea electrica la masina du te la ei

    1. Nu am întrat de ceva vreme pe aceste comentarii…
      Va rog sa reveniți ptr a constata ce este în neregula…
      Usa este deschisa!
      O simpla programare telefonica și vom încerca să aflăm răspunsurile!

  16. Salut !
    Am citit in trecere comentariile anterioare si pot spune, fără sa fac neaparat reclama firmei, următoarele:
    -anul trecut, mi-am cumpărat un sistem de alarma auto foarte performant cu care am fost pe la mai multe service-uri pt. montaj.
    Nimeni nu s-a oferit sa il monteze desi aveam toate instructiunile tehnice…am fost refuzat continuu de foarte multi alti meseriași sub pretextul că nu se baga deoarece nu au mai montat si nu au mai experimentat sistemul în cauză.
    Am ajuns si la Darius care s-a uitat putin la sistemul de alarma si mi-a spus sa vin dupa cateva zile.
    M-am prezentat când mi-a zis, apoi a dat masina unui tânăr meseriaș care s-a si apucat de treaba.
    Pot să spun cu certitudine e ca băiatul care a lucrat la masina este artist în domeniu….în sensul că a făcut o lucrare complexa montand un sistem de.alarma care nu se gaseste in Romania si pe care nu avea de unde sa-l cunoască deoarece nici el nu l-a mai văzut (se numeste CARDOT).
    Toată stima pt. munca, răbdarea si pt faptul că a făcut o lucrare impecabilă.
    Sistemul de alarma are 28 de.comenzi active…inclusiv GPS, pornire din telefon, supraveghere online etc.
    În concluzie, imi doresc sa tin legatura si nu voi merge niciun alt service pt electrica auto decât la acest atelier.
    Succes in continuare !

  17. Buna ziua. Sunt unul din cei care au apelat in mod gresit la atelierul Darius. Am cumparat o navigatie dedicata Peugeot 3008 si m-am luat dupa reclame. In final m-am ales cu faptul ca multimedia – navigatie montata la Darius nu mai merge pe radio, nu are antena iar partea de 4G a navigatiei nu functioneaza deci eu pe masina nu mai am practic nimic. Instalarea s-a facut printre picaturi, in timp ce cei doi meseriasi ce lucreaza acolo erau mutati de la o masina la alta , Darius avand multi clienti pe care cu toata programarea facuta de mine, i-a servit pe toti lucrarea mea programata fiind printre picaturi. Aparatul meu a fost nou, in garantie, dar meseriasul nu a verificat complet aparatul inainte de montare, si nu a facut montarea in prezenta mea pentru a nu se creea suspiciuni. Dupa ce l-a montat si a vazut ca sunt parti ce nu functioneaza, evident a dat vina pe aparat ca asa e convenabil pentru cel care a montat, a luat banii si acum il doare in pix de client. M-am intors cu rugamintea de a-l desface, de a-i verifica antena si de a verifica daca antena 4G a fost montata sau nu, si unde. D-l Darius nu a binevoit sa accepte verificarea lucrarii sale. In aceste conditii sunt nevoit sa ma adresez altui atelier, si firesc, sa fac o reclamatie la Protectia Consumatorului urmand a-mi recupara in instanta suma ce va fi cheltuita cu remedierea lucrarii.

  18. Nu recomand. Mie mi-au instalat o navigatie noua pe Peugeot 3008, nu s-au priceput, nu a mers cu SIM (nu-l recunoaste) si nici macar nu au vrut sa verifice lucrarea. Nu am primit inapoi piesele originale ale masinii ( antena GSP). Am trimis un mail d-lui Darius, si nu a avut bunavointa sa-mi raspunda. Dupa cele 30 zile legale in care trebuie sa primesc raspuns, ma voi adresa O.P.C. si ulterior instantei pentru a-mi recupera cheltuiala facuta pentru a pune aparatul in functie laq alt service.

    1. Sa va descriu exact cele întâmplate cu acest domn inginer electronist:
      A comandat o unitate multimedia de la un furnizor din Craiova care a trimis-o la sediul nostru pentru a scurta timpul alocat sosirii acesteia,din respect pentru “domnul inginer”.
      Odată ajuns aparatul,clientul s-a informat vizual despre aspectul și caracteristicile acestuia după care l-a refuzat ,spunând ca nu are “dimensiunea “ecranului convenita cu furnizorul.
      Ok…Din respect ptr client l-am reanpachetat și returnat cu toate ca avea acea dimensiune stabilita și expusa pe site-ul furnizorului.
      Cu informațiile obținute ,domnul inginer electronist a comandat direct în China un aparat similar pe care bineînțeles a dorit sa-l monteze la atelierul nostru.
      Zis și făcut…Programare …Montaj…(tot meniul în chineza)…Cu bunavointa l-am montat cu și l-am integrat în bord cu toate ca nu se potrivea perfect.
      La predare,domnul inginer a afirmat ca i-am înlocuit produsul și ca el nu a adus acest sistem.
      În toată experienta mea de aprox 22 ani de munca nu am avut asa un tratament.
      Noroc cu soția domnului inginer care l-a rugat sa termine cu “prostiile”,ca altfel eram demult convocat la Protecția Consumatorului…Politie…Procuratura etc.
      Obligația montatorului este ca conecteze si alimenteze sistemul,sa-l monteze cu grija și sa facă proba de funcționare.
      Ceea ce am și întreprins…întotdeauna…Produasul FUNCȚIONEAZĂ.
      Nu suntem răspunzători ptr viciile produsului…noi doar îl punem în funcțiune…
      Îmi pare nespus de rău ptr refuzul de a înțelege ca avem prerogative restrânse în aceasta privința.
      Nu va putem ajuta domnule inginer mai mult decât am facut-o !Cu mare regret îmi pare nespus de rău pentru experienta nefasta pe care o parcurgeți!
      Despre reclamații va rog sa întreprindeți ce credeți dumneavoastră de cuvinta,dar noi trebuie sa ne protejam și timpul și resursele pentru a putea fi optimi în piată .

  19. Am lăsat recenzie pe Google, este un atelier de reparații, afacere de familie, părerea mea foarte bună, este logic că din 1000 de clienți cu unul nu se poate comunica, gândiți-vă la Iohannis și apoi la Darius care este mană cerească

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.