Cum sa-ti faci praf reputatia
Iti trebuie asa:
1. Una bucata super site de gaming, GameSpot.com.
2. Una bucata publisher, Eidos, care pompeaza anual sute de mii de dolari in publicitate pe site-ul de la punctul 1.
3. Una bucata reviewer, Jeff Gerstmann, care lucreaza de 10 ani la GameSpot, dar care face de cacao ultimul joc al celor de la Eidos, “Kane and Lynch”.
4. Eidos se enerveaza si face presiuni ca reviewer-ul sa fie dat afara.
5. La ce sume de bani se invart pe-acolo, GameSpot il da afara pe respectivul.
6. Traim in 2007 si, bineinteles, toata lumea afla.
7. Pe langa reputatia facuta praf, mai pierzi si niste bani pentru ca, in momentul in care s-a aflat, mii de useri platitori si-au anulat abonamentele.
Desi nu cred ca GameSpot va avea atat de mult de suferit, mai ales la nivelul la care se afla, asta e un excelent exemplu de “Asa Nu!”.