Un Ferrari

Ferrari 360 Modena

Inca de cand am inceput sa constientizez ca masina e mai mult decat o cutie de tabla care te duce la bunici sau la mare, orice enumerare a masinilor de vis includea automat un nume…Ferrari. Am testat, in ultimii trei ani, o multime de masini si, desi m-am urcat prin diferite super masini la saloanele auto la care am fost, abia saptamana trecuta am avut ocazia, pentru prima data, sa conduc un Ferrari. Nu un model foarte nou, ce-i drept, 360 Modena (nu mai este in productie), dar tot un Ferrari ramane.

Asa ca am ajuns la Forza Rossa din Otopeni si, cu ceva emotii, tre sa recunosc, m-am urcat la volan si, dupa ce-am primit un pic de instructie, am plecat la drum. Prima impresie, cand m-am asezat in scaun si am vezut vestitul calut cabrat pe volan, mi s-a facut un pic pielea de gaina. A doua impresie…hm, ca sa vezi, si Ferrari tot masini sunt…au volan, scaune, pedale, toate acareturile si te intrebi, totusi, ce e atat de special la ele incat apar in visele tuturor? Adica intr-adevar, motorul “urla” mai tare (nu inseamna neaparat ca si mai frumos) si e un pic mai salbatica, dar de-aici pana la a zice ca a fost ceva extraordinar, e cale lunga.

Ferrari 360 Modena

Si, cu mare parere de rau, tre sa zic ca, dupa vreo 20 de kilometri facuti, m-am dat jos cu un gol in stomac. Nu-mi venea sa cred ca una dintre masinile la care visasem dintotdeauna ma dezamagise, pentru ca ma asteptam sa cobor din masina cu zambetul idiot specific plimbarilor cu masini care pur si simplu m-au entuziasmat. Nu ma intelegeti gresit, masina are vana, suna binisor, gropile si canalele nu te zguduie atat de tare pe cat te-ai astepta, dar totusi, nu stiu, ma asteptam la mult mai multe de la un Ferrari. Adica, spre exemplu, Mercedes C63 AMG mi s-a parut mai misto din absolut toate punctele de vedere.

Ferrari 360 Modena

Totusi nu am vrut sa trag nici o concluzie, pana nu voi avea ocazia sa conduc un alt Ferrari, poate mai puternic, sau, cine stie, acolo unde ele se simt cel mai bine, pe un circuit, plus ca am mers destul de putin acum, vreo 20 de kilometri, insuficient cat sa-mi fac o parere cum trebuie. Pentru ca refuz sa raman cu impresia ca Ferrari-urile sunt niste masini ca toate celelalte, iar banii in plus ii dai doar pentru niste embleme cu un cal negru pe fundal galen.

Similar Posts

3 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.