Cel mai manevrant blogger
La invitatia celor de la Honda Carpati Motor, sambata am fost la Weekendul Portilor Deschise, la showroom-ul lor din spate de la Romexpo. Se pare ca am fost cel mai harnic dintre toti, pentru ca am ajuns primul, undeva in jur de 10, desi evenimentul incepea abia la 12 asa ca mi-am gasit de lucru pe-acolo, am cascat un pic gura prin showroom, am vazut o colectie interesanta de masini si motoare (printre care un Ferrari, un Corvette si o Honda S2000 absolut fenomenala) si am condus un pic, doar asa de teasing, CR-Z-ul.
Eram tare curios sa vad ce e cu ea, mai ales ca am citit o gramada de chestii interesante pe net despre ea, multi laudand-o tare de tot. N-am apucat sa imi dau seama de prea multe (am condus-o doar vreo 5 minute), dar pe modul Sport pare foarte interesanta. Plus ca are o chestie foarte misto, lumina din jurul cadranului principal de la instrumente e verde cand esti la relanti si cu cat motorul e mai turat, cu atat este mai rosie (un fel de indicator de cat de mult poluezi in momentul ala). Ma rog, nu foarte util, dar iti ia ochii, n-am ce zice. N-am idee cat consuma, dar din ce am auzit nu e ceva care sa te dea pe spate, scotand pe la 7 litri la suta in oras (acelasi lucru pe care l-am observat si la Prius, adica hibridele nu sunt chiar asa prietenoase cu mediul pe cat vor constructorii sa credem).
Oricum, partea cea mai interesanta a evenimentului a fost concursul de indemanare, unde i-am avut adversari, mai mult sau mai putin de temut, pe Hoinaru, Andra, Cismaru, Pandutzu si Dan Dragomir. Desi am inceput mai slabut, pana la urma mi-am intrat in mana si i-am executat pe micuti :D
In prima proba a trebuit sa mergem cu o Honda Jazz printre niste jaloane, cu un lighean pe capota, din care trebuia sa fim atenti sa nu pice o minge, in turul doi a trebuit sa facem acelasi lucru, dar cu spatele. In finala am ajuns cu Hoinaru, si am avut aceeasi proba de mers cu spatele, de data asta n-a mai trebuit sa avem grija de minge ci doar sa scoatem timp mai bun (nu ca s-ar fi uitat vreo clipa cineva la lighean la prima tura). Apoi tunel de jaloane (trebuia sa trecem printre niste jaloane care practic atingeau masina, daramand cat mai putine) si apoi acelasi tunel de jaloane, cu spatele. Ce-i drept, am avut ceva emotii, pentru ca jaloanele cu spatele trebuia sa le facem doar din oglinzi, iar instructorul meu de la scoala de soferi imi ardea cate o palma de fiecare data cand dadeam cu spatele doar din oglinzi si-mi zicea sa iau pozitia regulamentara de dat cu spatele (mana pe scaunul din dreapta si capul intors in spate).
Si uitati si o mostra de maiestrie :D
Iar la sfarsit, asa, ca cireasa de pe tort, am dat o tura scurta din postura de co-pilot al lui Adrian Grigore pe o Honda Civic care alearga la grupa N2 in CNR. Treaba asta am mai facut-o acum doi ani, pe super speciala de la Sibiu, dar nu prea le pot compara. Atunci a fost foarte misto, dar acum am avut ocazia sa mergem cu masina pe asfalt si sa simtim din plin reprizele de acceleratie si franarile fenomenale (incredibil cat de repede se poate opri). Plus cateva drifturi.
Una peste alta, totul e bine cand ne simtim bine si cand castigam, asa ca Pastele asta o sa fiu powered by a Honda CR-V, mai exact de asta, din cate am inteles.
Mi-ar fi palcut sa aveti si filmari din afara masinii.
Da, si noua :) Mai ales ca Pandutzu, la mersul cu spatele, merita toti banii :))
vlad, nu da din “masina” :))
ori ai zis de Pandutzu ca nu stie cu spatele? :)))
Pai si Andra? Ea de ce nu a concurat?
@Andrei: Hai ma, ca nu-i frumos :D
@Sorin: A concurat si ea, dar a avut emotii :)