Cinemagia, ia de-aci un cartonaș galben!
De felul meu sunt destul de fidel brand-urilor, serviciilor sau site-urilor pe care le folosesc regulat și ca să renunț la unul dintre ele trebuie fie să facă mișto de mine grav, fie cine știe cum să apară ceva mult mai bun. Cinemagia e unul dintre astea. Prima oară am auzit de ei în studenție, când eram în cămin, ca lucrăm la un site de filme pentru care aveam nevoie de niște informații și de-atunci l-am folosit în permanență. La început eram chiar activ pe forum, apoi l-am folosit doar ca să văd ce filme și când rulează. Tot timpul. N-am intrat niciodată pe site-urile cinematografelor. Mai nou, au foarte mișto aplicația de mobil prin care poți să plătești biletele cu telefonul la vreo trei cinema-uri, inclusiv Mall Vitan, care-i super aproape de mine. Ce-mi place e că atunci când le comanzi, poți să alegi locurile. Da, poți face rezervări și de pe siteul Multiplex, spre exemplu, dar îți trebuie card Multiplex (am, da’ a expirat acum mulți ani și n-am stat nicidoată să-l reînnoiesc). Așa, cu telefonul, n-ai nici o treaba. Intri în aplicație, alegi filmul, alegi ora, alegi numărul de bilete, alegi locurile și aia a fost, îți vine de plată la factura Vodafone.
Îi folosesc practic la cam tot ce ține de mers la cinema (în afară de informații despre filme, că pe alea le iau de pe imdb). Ei bine, uite că dragii mei de la Cinemagia au primul cartonaș galben. Pe la începutul lui ianuarie, am fost la film. Frozen, dacă vă interesează. Inițial am dat să iau biletele de pe site (se poate și-așa, e același proces, doar că îți dau un cod pe care-l dai prin sms). Mi-a dat eroare de vreo două ori, am înjurat oleacă și am intrat de pe telefon. Aici totul a mers fără probleme, numai că la vreo săptămână văd că m-au facturat de două ori. Întru în MyVodafone să verific și apoi pune mâna pe telefon și sună la Vodafone: “Gogilor, vedeți că m-ați facturat de două ori”. Apropo, deși am văzut că unii zic că nu-i așa, eu n-am avut în viața mea NICI O problemă cu suportul la Vodafone. Cei mai tari! În fine, înapoi la problemă. Dau de un băiat care îmi dă numărul de telefon de la suportul Cinemagia și cică să sun acolo, că ei mă pot ajută cel mai bine. Zic “hai bine” și sun. Îmi răspunde o tanti, care mă întreabă de 7 ori ce s-a întâmplat. Îi explic, tot de 7 ori. Paranteză…eu înțeleg că ăștia care lucrează la suport dau în fiecare zi peste toți cretinii, dar le transmit că nu toți suntem atât de proști încât să nu știm să folosim un rahat de aplicație. Gata paranteza. Până la urmă îmi zice că nu li s-a mai întâmplat treaba asta și că o să dea situația mai departe…eu să las numărul de telefon că mă caută ei în câteva zile. Don’t call us we call you cum ar veni.
După vreo două săptămâni, nimic. Mai aveam câteva zile până se emitea factura și zic să n-am vreo supriză, așa că sun din nou la Cinemagia. “Da, că știți, tot cu mine ați vorbit, eu am dat situația mai departe, dar încă nu a venit răspuns. Când e, vă sunăm imediat”. Hai zi zău. Măcar nu mă luați de prost. Așa că pun mâna și sun înapoi la Vodafone, să le zic că am impresia că cineva face mișto de mine la treaba asta și că nu-mi place. De data asta am dat de un băiat mai descurcăreț decât primul, care m-a rugat să aștept un pic, a sunat la Cinemagia, dar mi-a zis că nu i-a răspuns nimeni, în schimb o să le dea mail și cum primește răspuns, cum mă anunță. Și, într-adevăr, în vreo oră mă sună prietenul meu de la Vodafone, care-mi transmite că situația s-a rezolvat și că plata în plus a fost tăiată de pe factură. Bineînțeles, mă mai întreabă și dacă vreau o tabletă sau nu știu ce extraopțiune mi-a mai oferit el acolo, dar până la urmă am scapat fără. Doar că am rămas așa, cu un pic de gust amar după toată treaba asta, pentru că îmi place de ăștia de la Cinemagia și nu vreau să mă văd nevoit să le dau cartonașul roșu. Nu c-ar stă ei în cele 4-6-8 bilete pe care le iau eu din an în paște, doar că dacă tot au avut o idee bună, măcar s-o facă bine până la capăt.